Mammas och pappas bröllopsdag!

Dopet idag blev riktigt lyckat, jag fick tagit en hel del bilder med kameran och jag tror dem blev hyfsat bra också :D Efter vi hade varit i kyrkan åkte alla till församlingshemmet där dem bjöd på både smörgåstårta och kakor. Gott va det i alla fall! vid 6 tiden åkte vi därifrån och sen åkte jag och mami och handlade. När vi kom hem från affären bestämde jag mig för att gå ut och köra lite intervaller, kanske inte det bästa när man ätit massa skitsaker och ingen riktig mat.. Mådde illa, höll på och svimma och spy! Fick lugnat ner mig lite när jag kom hem och dagen avslutades med en grillad kyckling och en god sallad. Fick även gosat massa med min kanin ikväll, imorgon lämnar hon nämligen mig för att flytta till ett nytt ställe :( Verkligen jättetråkigt att behöva lämna henne men jag vet själv att jag inte har tid och att hon kommer få det mycket bättre på bondgården.

Puss //Emma

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_201552679.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0