Jag står emot!

Tänkte skriva lite nu igen ;) Jo det är så att farmor kom hit upp idag och lagade mat till oss osv och så hade hon med sig rabarberpaj och vaniljsås fattar ni vad gott eller?! Jag var verkligen hur sugen som helst men istället för att ta en bit gick jag ut och sprang 6 km istället! Man är faktiskt inte alls sötsugen efter man har tränat, inte jag i alla fall :) Så nu sitter min bror och tjockar i sig massa paj och jag själv ska äta melon och vindruvor :D Inte så nyttigt men däremot nyttigare än paj och vaniljsås ;) Jag blir faktiskt riktigt stolt över mig själv när jag klarar av att stå emot. Dags att sätta sig och fixa svenska inlämning för kl.21:00 är det nämligen "Älskling du har blivit en tjockis" på tvn :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0