Inte nöjd alls!

Visst den här helgen har jag inte precis ätit godis, chips eller någon sån skit men jag känner ändå att jag inte är nöjd när jag ätit så mycket frukt som jag har gjort.. 2 äpplen, ca 7 jordgubbar, ca 5 bitar mango, 1 banan (våfflan). Får sätta en gräns på Max 2 frukter per dag! Har druckit mycket vatten idag vilket är bra i alla fall :) Inte rört mig särskilt mycket förutom när jag körde intervaller i skogen.

Hade tänkt berätta något som jag är riktigt stolt över. Sen innan jul och fram tills nu har jag minskat 8kg, vilket jag tycker är helt otroligt! Ska ta tag i allt imorgon igen och köra stenhårt den här veckan!! Min målvikt är ca 3 kg ner och sen behövs det nog lite till, det märker vi då ;) Säger bara till er där ute som vill få ner, ge aldrig upp!

Puss //Emma

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_203445409.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0