Ingen sovmorgon idag inte!

God morgon!
Vaknade av att min bror slängde igen dörren när han skulle ut till bussen, bara det att efter några minuter var han tillbaka. Jag kollar på klockan och fattar att han hade missat bussen stackarn ♥ Dem skulle ha något roligt idag i skolan så han ville verkligen gå och satt då i soffan och var ledsen. Mami skulle egentligen väckt mig så jag var vaken med han och skicka han till bussen i rätt tid men han hade inte velat väcka mig utan han ville att jag skulle ha min sovmorgon. Tyvärr blev det ju ingen ändå men det var ändå gulligt av han att tänka så :) Därför körde jag upp han till skolan med min moppe, snäll som man är! När jag kom hem kändes det bara dumt att gå och lägga sig igen så nu sitter jag här framför både datorn och tvn och har precis ätit lite frukost. Vakna med the voice är det som gäller innan jag ska börja plugga.

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0