Hem, packa, äta och sen träning

Då var fotbollsuttagningen avklarad! Vi var 3 tjejer och 9 killar, inte alls många :o Det är ju i och för sig en stor fördel ;) Började med snack och sen körde vi matcher inomhus, ja det var ju ett tag sen.. Fick en banan emellan och sedan körde vi match utomhus, underbart! Känns verkligen konstigt att spela med killar och dessutom dem som gick på gymnasiet som var så bra :) Kändes inte riktigt som man kunde visa upp sig så mycket men men.. Nu sitter jag på bussen hem och så får jag snabbt packa om väskan ta något och äta och sen är det träning med laget :D Mina ben är helt döda och jag känner mig sjukt trött så vi får la se hur den här träningen kommer gå ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0