Halvt sjuk..

Goddagens!
Fick åka hem tidigare idag från skolan pga att jag fick sån otrolig magkatarr.. Jag hann i alla fall med att göra so provet idag på europas länder och huvudstäder och det gick superbra! :D Sedan höll jag och Jessica i en idrottslektion som blev ett fyspass för våra vänner, stackarna vad dem svettades och var trötta, undrar hur många som har träningsvärk imorgon ;) Nu när jag kollar på klockan undrar jag vart tiden har tagit vägen? Känns som jag nyss kom hem och så åt vi men klockan är redan 18:10!! Dags att göra något ordentligt istället för att sitta här på röven. Fram med dammsugaren nu och så skall nedervåningen dammsugas, sedan kanske det blir en liten löprunda trots min onda hals och förkylning i kroppen. Måste även berätta att jag tog fram gamla kläder och provade idag och dem passade faktiskt nu :D Det är verkligen lycka!

puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0