Då var fredagen över..

Klockan är över 12 och så var den här mysiga fredagen över. Ingen nyttig fredag inte men inte heller onyttig utan något där emellan. Till lunch köpte jag mig en god sallad som bestod av svarta oliver, rödlök, salladsblad, gurka, tomat, paprika, soltorkade tomater, getost & valnötter. Dum som jag var tog jag en macka till men men.. Middagen hemma blev det sallad och en köttbit med crème fraîche för min del vilket var helt okej! Sen så kommer den där kvällen då man blir sugen, tog fram en påse mandlar och whops vad lätt dem slank ner! Kanske åt 1 tredjedel vilket är för mycket men imorgon tar jag tag i detta igen. Dags att sova nu, match mot Torslanda imorgon med div 2!!

Är så sjukt nöjd med skinnjackan så här kommer en bild när den sitter på min kropp :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0