Åker hem med 1 poäng

Matchen slutade lika 1-1, vilket det inte skulle ha blivit.. I första halvlek gjorde Hanna ett riktigt snyggt mål och första halvlek slutade 1-0 till oss. Nästa halvlek fick dem in ett dumt mål och det stod 1-1.. Detta var verkligen ett lag vi skulle kunna vinna mot, men men det var i alla fall 1 poäng. Detta var min första hela div 2 match, känns bra! Andningen gick helt okej däremot hade jag ont i baklåren men det va bara att bita ihop ;) Fick mitt livs första gula kort idag kan jag ju också berätta, inget menat utan gick bara tufft in i en närkamp :) Även Linnea (målvakt) fick ett gult kort i första då hon sprang rakt in i spelaren för att ta bollen. Även fast vi skulle vunnit är jag hyfsat nöjd med min insats som vänsterback den här matchen.

Klockan 7 är det födelsedagsmiddag hemma hos Emmis, så det blir att skynda sig fixa sig i bilen innan mami hämtar upp mig och kör mig till henne :) Kommer bli en mysig kväll med härliga människor :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0