Solat på altanen med Jessica

Hejsan!
Har inte haft tid för bloggningen idag eftersom vädret lockade en aning mer ;) Skolan gick fint fint, blev lite fotboll och även solning på rasten hehe. När jag kom hem blev det lite falukorv med makaroner innan jag satte mig i stolen och solade. Lite senare kom även Jessica hem till mig då vi båda satt och solade och hade det gött! :D Ja vi satt där enda tills jag skulle iväg till min träning. Blev att ta moppen dit och hem idag men det gick superbra och riktigt go träning var det också. Nu ska jag plugga lite inför svenska läxan som vi har till imorgon innan jag hoppas i sängen.

Puss ♥ //Emma



Kommentarer
Postat av: sofia

tack, detsamma!

2012-03-28 @ 07:15:27
URL: http://calany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0