Snart iväg på match!

Hej hej!
Blev inget bloggande igår, förlåt förlåt! Först var det nämligen skola och därefter åkte jag till torget med Liv. Det var ju strålande sol och otroligt varmt och skönt :D Vi träffade Malin och Hanna och så satt vi där på bryggan och hade det jätte mysigt ♥ Hanna och Liv köpte glass, såg såå sjukt gott ut! Liksom glass hör ju verkligen till sommaren tycker jag men själv fick jag nöja mig med den nya Lokan smak av hallon & persika, rekommenderar den verkligen. När vi hade suttit där några timmar åkte jag och Liv sedan hem till henne där vi åt lite innan vi skulle åka iväg till Stenungsund igen med hennes moppe eftersom min var helt konstig. Det tog ett tag men till slut kunde vi åka in till Stenungsund igen tillsammans med Malin. Resten av kvällen frös jag så sjukt mycket, bara en tunn vårjacka och chinos, brr! Vi fick nästan vara med om att se ett knivslaggsmål, riktigt otäckt!! Så mycket mer hände väl egentligen inte den kvällen men det var kul :D När jag kom hem vände allt, men inget jag vill snacka om utan det enda jag kan säga är att vi får se hur det blir i framtiden.

Nu har jag precis ätit lite och skall strax iväg på match, tagga tagga tagga! Dm match idag som gäller så det är bara att kämpa för en 3 poängare ;)

Puss ♥ //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0