Sååå sjukt arg!!

Har inte orkat plugga ngn svenska alls idag, jo lite kanske.. Annars har jag försökt sticka på min tröja som jag ska göra i slöjden och så upptäcker jag att det är fel mönster jag har stickat på idag... Sen när jag väl börjat på det nya och stickat ganska långt så upptäcker jag att det är 6 maskor mer än vad det ska vara, så sjukt förbannad!! Nu ger jag upp och skiter i det där stickandet!! Ni förstår inte min ilska just nu, men den är hemsk. Tänker lägga mig snart och har ingen alls lust att åka till skolan imorgon så vi får se. Tränade lite förut på wii och det blev en rejäl benträning, precis det som jag inte vill ha. Ska försöka lugna ner mig lite med go reggae musik.

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0