Nyklippt och nyslingad!

Blev faktiskt väldigt nöjd med håret fastän hon inte slingade hela utan bara "halva" kan man säga. Det kan se lite gulare ut där nere än mitt på huvudet men det kan jag leva med. När jag kom hem satte jag mig i solen på altanen och åt en grekisk sallad, riktigt gott! Våren är verkligen underbar, inte långt kvar till sommaren nu :D Jag bestämde mig för att gå ut och springa och det blev 3 km, bättre än ingenting i alla fall! När jag kom ut från duschen var maten klar och jag älskar verkligen att vi har börjat laga mat efter viktväktarnas böcker. Inte bara det att dem är nyttiga utan även att det blir mer variation av mat än man ätit innan. Nu blir det en kopp kaffe innan hela familjen slår sig ner i soffan.

Puss ♥ //Emma

Imorse











Har nu testat att lägga upp bilderna i 600 istället för 700 för att se om det blir något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0