Nu kör vi Viktväktarna

Hejsan!
Vaknade idag klockan kavrt i 9 och bestämde mig då för att väga mig. Var inte precis glad när vågen visade att jag hade gått 0,8 kg.. Bestämde mig vid frukostbordet att jag skulle börja med att äta efter viktväktarna eftersom man äter precis som vanligt men mindre portioner. Hela familjen tyckte det var en toppen idé så nu har vi planerat mat 3 dagar framåt :D Rund 12 gick jag ut och ställde mig på crosstrainer och körde det i 30 min och därefter körde jag ett magpass efter skivan "platt mage", den är grym! Tränade sedan armar med hantlarna innan jag hoppade in i duschen. Som mellanmål blev det en smoothie som bestod av frusen tropisk frukt, en banan och naturell yoghurt, gott! Tog nyss en kaffe på altanen med familjen och nu sitter jag och äter melon, hihi. Blir många bilder men det hoppas jag ni gillar!

Puss ♥ //Emma





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0