Man lär sig av sina misstag

Jo som jag skrev förut hade jag både panik och ångest, vill inte gå in på det men man lär sig av sina misstag. Jag drog ut och sprang 8 km på 45 min, kändes helt okej för att vara mig :) De 2 sista minuterna kändes det som benen ville vika sig och jag höll på att spy men det var bara att fortsätta. Som mitt motto lyder: Ge aldrig upp! Ett tips för er om ni är ute och springer och känner att ni inte orkar mer så peppa er själva, hjälpte mig idag i alla fall ;) Nu ikväll har jag fixat med min header, vad tycker ni? :D Jag tycker det känns underbart att ha en ny eftersom jag var så trött på den andra. Just nu sitter jag i soffan och ser på bröllopsfotografen som går på 4:an, tycker den är riktigt bra faktiskt.

Puss ♥ //Emma

Bild jag tog förut när jag va nyduschad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0