Illamående och ont i magen :(

Sitter just nu på bussen på väg hemåt. Efter att vi hade ätit i skolan så började jag känna mig illamående och få ont i magen, kan det vara kycklinggrytan? I alla fall så väntade jag lite för att se om det skulle bli bättre men när lektionen sen började hade det fortfarande inte släppt så jag bestämde mig för att det var lika bra att åka hem. Känner att detta inte är något vanligt utan något konstigt, åhh jag vill inte bli dålig nu igen! :( Missar tekniken och våran ea lektion, så det är skönt att det inte var någon so lektion eller andra massa lektioner i alla fall. Känns verkligen surt detta och vi får se vad som händer senare..

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0