Hemma från matchen

DAgens match mot Skofteby slutade 6-2 till oss, helt grymt! Jag själv var tvungen att gå av i halvlek för jag fick så sjukt ont i magen och kände mig illamående, yes det var magkatarren som kom. Det börjar gå lite bättre för varje match nu men jag gjorde fortfarande många fel i dagens match, t.ex felpass osv. Nej det är bara att fortsätta att träna nu så jag blir bättre. Tog mig en skål med flingor nyss och nu ska jag börja titta lite på skolarbeten hade jag tänkt. Senare när mami och bror kommer hem så blir det tacos, sååå gott! ♥

Puss ♥ //Emma

Osminkad och trött tjej, haha

Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt

sv: haha ja verkligen, lätt värt det också! älskar den! :D

2012-03-25 @ 19:53:33
URL: http://elsaburholt.blogg.se/
Postat av: Elsa Burholt

sv: hihi absolut, mums ;) har du ätit några våfflor då? :)

2012-03-25 @ 20:34:27
URL: http://elsaburholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0