En otroligt härlig vårdag!

Har varit en underbar vårdag idag! Solen har lyst och i solen kunde jag vara ute i bara t-shirt och shorts :D Har städat kaninburen och Molly min kanin har fått vara ute i hagen hela dagen. Blev inget pluggande idag utan istället var jag ute och spelade basket med min bror och vi satte även upp studsmattan :) Blev premiärhopp på den idag och så blev det grillning för första gången i år, sååå gott! ♥ Har suttit ner med familjen nu ikväll och tittat på tv och bara tagit det lugnt. Jag har varit konstant hungrig idag, har ingen aning om det har med magen att göra men det är ju något som inte stämmer. Skall snart bege mig ner till min säng och sova så jag inte är dödstrött imorgon, blir ingen skola imorgon heller eftersom vi inte vet än vad det är för skit jag åkt på.

Puss ♥ //Emma

Får bli en till bild på mig från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0