Dags att sova kanske?

Blev ingen träning för min del idag, men det är nog bra att jag vilade för både imorgon och på söndag är det match! Så ikväll tog jag moppen ner till en fest som var vid havet, brasa och allt. Många som var riktigt packade så det var kul att titta på men annars var det inget speciellt. Va där en stund innan jag drog hem igen och fick äta god köttfärspaj, åt alldeles för mycket :( Någon gång ibland kan det vara okej att inte vara supernyttig, för då är det bara att ta nya tag nästa dag! Ska alldeles strax krypa ner i min gosiga nybäddade säng, älskar att lägga sig i den nybäddade sängen man sover så otroligt gott.

Puss ♥ //Emma

Avslutar det här inlägget med en bild på mig och Henrik idag från skolan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0