Tjockis

Gokväll!
Fick dammsugit hela nedervåningen idag så nu ser den ju hyfsad bra ut. Jo vad har hänt mer, jag fick solat mig kanske 5 min, hoppat lite studsamatta och trixat med fotbollen. Ja jag har egentligen inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Hjälpte till med den goda tacosen gjorde jag idag också, tänk att lite grönsaker och köttfärs kan vara så gott! Resten av dagen gick åt helvete, haft mensvärk vilket innebär att jag är hungrig och gottesugen konstant. Orkade inte packa resväskan som jag ska ha med mig till Stockholm utan isället kollade jag matchen Spanien - Frankrike. Härligt med spansk seger tycker jag! Snart dags för sängen men innan det blir det att börja kolla på filmen Warrior och lite situps.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0