Onyttig jävla dag

Go kväll!
Dagen började med att man kände sig en aning bakis när klockan ringde 08:30.. Klockan 10 dömde jag första matchen, flickor på 5 manna. 3 matcher dömde jag och fick då 180:- med mig hem ;) Gick bättre än vad jag trodde, hehe! Hemma idag har det inte hänt mycket alls, har tjockat mig med kaka, ostbågar, glass och chips.. Känns verkligen inte bra! Har gått upp en del det sista här nu så imorgon är det bara att börja om på nytt igen! Ska verkligen ner dem här 3 kg, och det ska jag ha gjort innan jag börjar gymnasiet. Tittade även matchen ikväll Tyskland-Danmark eftersom vi inte hade kanalen som Portugal-Holland gick på... La också in bilderna från kameran så snart kommer det en enorm bildbomb här på bloggen :D Ne nu måste jag verkligen sova, imorgon ringer kl.07:20 för att då ska jag vara ledare i fotbollsskolan.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0