Mormor 70 år idag!

Gokväll!
Idag åkte jag med Jessica till skolan för hennes mami kunde ge oss skjuts vilket var gött. Gjorde mitt nationella muntliga prov i matten och jag tror ändå det fick hyfsat okej :) Vill ju så gärna höja mig till MVG men vi får la se.. Sedan var det möte inför avslutningsmiddagen och efter det drog jag. Var nämligen tvungen att gå till mitt sommarjobb och försöka byta vecka så jag kan åka med på en fotbollscup i sommar, och detta funkade bra :) Gick sedan runt på torget en sväng och köpte present till min mormor som fyllde 70 år idag :D När mami kom ner till torget köpte vi blommor och tårta och vi lämnade även in mina skolavslutningsskor till skomakaren så han skulle fixa klacken.

Väl hemma hade mormor redan kommit så nästan direkt åkte vi till Stenungsbaden för att fira henne. Herregud vad kul vi hade jag, mormor, mami och min moster :D Tuf att vi satt ensamma där inne ;) Blev först kycklingklubbor för min del och sedan åt jag även efterrätt, Japp den här dagen har gått åt helvete! Senare hemma fortsatte vi att fira mormor genom att äta tårta och dricka kaffe, ja vi hade det bara mysigt :) Känns bara som att min mage skall sprängas och jag dör av trötthet. Dags att sova nu för imorgon väntas hemmamatch med div 2 mot Halmia!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0