MIDSOMMAR

Hejsan!
Idag är det midsommarafton och det var faktiskt sol imorse, helt otroligt! Nu har vädret istället blivit molnigt och snart kommer antagligen regnet som det gör varje midsommar. Vaknade upp ca 09:30 imorse och gjorde mig en bananpannkaka till frukost, gott! Sedan var det dags att börja raka benen och tvätta håret innan vi skulle upp och fira lite midsommar runt stången jag, mami och bror. Stannade där uppe en timma ungefär innan vi drog oss hem igen för att hinna äta lite mat och fika innan mami åkte till jobbet. Blev lax för mig och min bror medan mami äter sill, har fortfarande inte lärt mig äta det. Till efterrätt blev det jordgubbar, glass och grädde, ja varför inte äta ihjäl sig haha! :D Ja då är det bara jag och bror min hemma just nu, papi kommer runt 18:00 och då skall vi bort till grannarna om inget annat händer.
 
Hoppas att ni alla får en fantastisk midsommar! Ingen alkohol för mig idag men till er andra hoppas jag att ni inte dricker alldeles för mycket ;)
 
Puss //Emma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0