2:a dagen på fotbollsskolan

Tjenare!
Anledningen till varför jag aldrig skrev igår var för att det var fullt upp hela dagen och jag var helt slut. Gick upp 07:20 för att åka och vara ledare i fotbollsskolan som började klockan 10:00, men vi ledare skulle vara där redan 08:50 för att fixa och så. Jag och Gustav är ledare för P-03 och igår var det verkligen kaos! De lyssnade inte, 2 slogs med knytnävar, 2 andra bråkade, en sprang iväg och en annan försökte cykla hem. HELT KAOS!!! Bara efter det var jag helt slut igår och jag var hemma igen klockan 16:00. Fick packat väskan och slängt i mig 2 stekta ägg och sen var det dags att åka på träning. Blev först tillslagsövningar i 1 timma för mig innan det blev träning med laget ;) När jag kom hem tittade jag en stund på matchen då jag somnade och gick sedan och la mig innan andra halvlek, sjukt!

Idag var det lite lugnare som tur va :) Men huvudet är ju fortfarande helt slut. Har tränat ikväll med laget igen, dock känner jag av i min högra benhinna igen :( Hoppas det blir bättre för imorgon är det div 2 match igen, bara att tagga!!!

Puss //Emma

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_207089921.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0