Vill du att det ska hända något, får du fan ta och kämpa för det!

Gokväll allesammans!
En trött tjej här just nu som alldeles strax ska hoppa i säng. Har verkligen varit helt slö efter maten men sedan fick jag lite motivation och fick på mig träningskläder och gick ut och sprang. 6 km idag igen + plankan x 3 + sidoplankan x 3 och även en rumpövning. Bara att fortsätta kämpa nu!! Känns skönt att ha kommit in i träningen nu och att kosten verkligen fungerar. Vill du att något ska hända, får du fan ta och kämpa för det! Detta citatet tänkte jag på hela vägen då jag sprang. Fick frågan idag på jobbet om jag hade gått ner i vikt, den frågan blir man så sjukt glad över :D Hon berättade även att hon tyckte min midja var mycket smalare osv, känns grymt! Dags att sova nu, imorgon väntar ännu en arbetsdag och förodligen blir det stressigare då.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0