Usel uppdatering

Hejsan underbara läsare!
Har varit en hel del som har hänt den senaste tiden så har verkligen inte hunnit med några uppdateringar.. Dessutom har inte appen på mobilen fungerat så det har inte blivit något, ledsen.
 
Förra veckan på måndagen åkte jag, mami, bror, moster & kusin upp till Stockholm. Bodde en bit utanför men tog tåget in varje dag och fick gjort en hel del. Guidade turer på slottet, sett när vakterna byter plats, varit inne på gröna lund och skansen, varit högst uppe på globen och en liten båttur. Sista dagen innan jag skulle ta tåget hem fick jag och mami shoppat lite och jag säger bara att nästa gång jag återvänder hit står det bara shopping på listan!
 
I måndags var det dags för en ny tur och denna gången blev det med husvagnen upp till Mellerud. Vita Sandars camping var vi på, en otroligt bra camping (min favorit!). Där har vi varit hela veckan våran familj + min kompis Linnea som gärna hängde på. Hon har varit med oss där 2 gånger förrut så det var inget nytt om man säger så ;) Även där har vi shoppat först på tisdagen när vi tog en sväng till Vänersborg och sedan igår då vi var på Blooms. Vi hyrde cyklar i onsdags och cyklade in till Mellerud 2 gånger, i tisdags spelade vi tennis och då badade vi även i Vänern. Endast 16º var det i vattnet och jag badade, helt sjukt!! Vi har verkligen haft tur med vädret utom igår då det öste ner regn. Mitt humör har inte heller varit på topp denna veckan, men men.. det var en grym vecka ändå! Fick även gått ut och sprungit 3 gånger, tummen upp!
 
Ikväll tog jag mig även en springtur här hemma på 6 km och efter det körde jag lite styrka. Blev sedan en god middad och en bit rabarberpaj med vaniljsås som jag har bakat. Nu är det så här att jag gått upp en hel del under dessa 2 veckor, inte lika kul. Den enda jag kan skylla på är mig själv som har stoppat i mig det jag har gjort. Från och med imorgon kommer min blogg även handla om väldigt mycket träning och nyttiga saker eftersom jag då ska sätta igång med att gå ner nu igen. Ska börja gymnasiet nu till hösten och har då ett mål nu att jag ska väga under 65kg. Vägde mig nu ikväll och låg då på ca 70kg igen som jag gjorde från början. Ni får jättegärna skriva en massa saker som kan ge mig motivation och även peppande grejer, för detta kommer inte bli lätt men jag vet att jag kan klara det.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0