Första kaffekoppen idag

Nu är jag äntligen nyduschad efter en springtur på 6 km och styrka efter det. Hade motvind de sista 3 km men det ger ju bara mer träning så jag klagar inte. Styrkan fick bli knäböj, situps och lite rumpträning, man är ju ganska slö efteråt så ;) Börjar verkligen känna mig i form nu, känns så otroligt underbart! Varje gång jag sätter på mig ett klädesplagg känner jag mig nöjd, jag kan sitta ner utan att jag känner att fettet väller över och vågen visar mindre och mindre :D Det viktiga nu är att jag inte nöjer mig med detta utan att jag fortsätter enda fram till gymnasiet börjar nu, sedan kan jag börja unna mig något då och då. Till alla där ute som säger att det är så svårt att gå ner i vikt (samma sa även jag), det är bara att bestämma sig och köra stenhårt! Bra nyttig kost och sedan träning på det, jag lovar er att ni kommer få se resultat. Huvudsaken är att ni inte ger upp!!
 
Puss //Emma
Har kanske inte nämnt det här i bloggen men just nu passar vi mormors söta lilla hund, såå mysig är hon fastän hon ser lite läskig ut med sina tänder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0