Alla ungdomarna var i grebbestad, utom Emma för hon va hemma!

Rubriken stämmer verkligen, vet att det är hur många som helst uppe i Grebbestad och själv är man här hemma. Kanske lite skönt ändå trots allt, men hade samtidigt varit väldigt kul att vara där. Blev istället en tur till Torp med mami idag en liten stund. Fick köpt några små saker :D Är just nu alldeles proppmätt eftersom vi nyss åt tacos, man äter alltid för mycket ut av det... Är riktigt sugen på att träna men mami envisas med att jag måste vila hela dagen idag, får ta och hitta på något annat kul då! Här under kommer lite bilder på mig som jag tagit idag och även på sakerna jag köpte :)
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0