1,15 mil, rekord!

Vet ni vad? Jo jag bestämde mig för att gå ut och springa förrut och det blev hela 1,15 mil, rekord för mig på löpning!! Det är bara att bestämma sig för då klarar man det! Ett tips från mig är att när man ska springa en längre sträcka så ska du hålla ett hyfsat långsamt tempo så att man orkar hela vägen. Är så otroligt stolt över mig själv att jag faktiskt klarade det, och att jag faktiskt sprang hela vägen! Känns verkligen som allt är på topp nu, konditionen börjar bli bra, känner mig smalare och kosten känns bra. Hela rundan tog 63 min för mig och det känner jag mig riktigt nöjd över! 41 dagar kvar nu tills jag börjar gymnasiet och jag ska verkligen klara detta hela vägen ut nu. Finns inga genvägar eller måsten utan nu är det stenhårt fram tills dess! Måste ta mig något litet att äta nu innan jag hoppar i säng, upp imorgon igen till jobbet.
 
Puss //Emma
Vet att jag ser helt mongo ut på alla bilder men det bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0