Underlig kväll

Ikväll var vi hos farmor och farfar och firade farmor för att hon fyller 68 :) Det var mysigt och vi hade det väldigt trevligt! ♥ Men sen då när jag och pappa ska åka därifrån för att träffa fotbollslaget, så ser jag inte de mörka plankorna som sitter uppe i deras garage på sidan mellan 2 stolpar och jag springer mot bilen och PANG! Ja då sitter den tjocka plankan precis i höjd med pannan och jag springer rätt in i den och liksom flyger tillbaka. Jag blev rejält yr, och skakade hur mycket som helst eftersom jag hamnade i chocktillstånd och grät såklart hur mycket som helst. Pappa hörde ju mig och så fick jag stötta mig på honom in till farmor och farfars hus igen för att lägga mig ner. Hemskt var det! Låg där en stund och skakade, hyperventilerade samtidigt som jag blundade.. Efter en stund kunde jag sätta mig upp och lite senare åkte vi till träningen i alla fall och det är jag glad för, kul att träffa alla igen :) Ska strax lägga mig men som jag känner mig nu så har jag fortfarande ont i huvudet och även nacken :/

Puss ♥ //Emma

Bilden togs innan jag åkte till kalaset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0