Nyårsafton!

Äntligen har jag laddat upp alla dem bra nyårsbilderna som jag tagit! Jag firade nyår hos Melissa med 5 andra brudar :D Vi hade det så otroligt kul och inte en enda droppe alkohol hade vi i kroppen, så det var verkligen lyckat! :D Vi sjöng, spelade spel, tittade på fyverkerierna och åt en fantastiskt god middag ♥ 2012 ska bli bästa året hittills och då menar jag det verkligen :D Jag la mig halv 6 och väcktes klockan tjugo i 1, jag sov så gött!

Mina 3 nyårslöften är:
• Inte äta något onyttigt och ha snygg kropp till sommaren
• Ut och träffa mer folk istället för att sitta vid datorn
• Skaffa mig en snygg kille och att förhållandet håller i sig


































































































Kommentarer
Postat av: Mikaela

AHAHHAHAHAHHAHAH åh herre.

2012-01-02 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0