Mätt och belåten

Har precis ätit en god middag som bestod av färsk pasta och lax! Ligger nu på sängen och ska ta det lite lugnt innan det är dags att dra iväg på träning. Det var verkligen härligt att sola idag, varmt och gött :D Känner mig så fräsch när man ser brun ut istället för vit som ett lik. Från Sportlife så gick jag och Liv till kamerahuset för att hon skulle ta kort på sig för imorgon ska hon göra moppeprovet, LYCKA TILL! ♥ Efter det gick vi runt på torget en stund där vi träffade Malin och hennes halvsyster och så gick vi till Espresso House för en fika! Dum som jag var blandade jag ihop Cappucino med espresso så jag fick typ 1 matsked starkt kaffe för 22:-, bra Emma! -.-' Fick köpt mig 2 ringar på rean på gina tricot så det var ju i alla fall lyckat :D

Puss ♥ //Emma

Förr 129:- nu 19:-

Förr 99:- nu 25:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0