I have lost the control

Hej på er solstrålar!
Den här natten har jag inte sovit särskilt bra även fast jag har sovit utan att vakna flera gånger. Har så fruktansvärt ont i halsen varje gång jag sväljer, känns som att svälja en burk vassa nålar. Vill inget hellre än att det här släpper nu och jag kan börja träna igen så som förut. Ni kanske inte förstår hur jobbigt det är att inte kunna träna för mig, men träning är min stora passion och jag tror inte någonsin att jag kommer sluta med det! Skall försöka ta mig an skolarbetet som jag nu ligger efter i.. Det är ju inte mitt fe att jag får körtelfeber och inte har kunnat plugga men trots det får jag lida. Känner mig allt mer deprimerad av vara inlåst i det här som jag är just nu. Visst jag får gå utanför huset och ta små korta promenader men ingen träning.. Så nu har jag verkligen tappat kontrollen över det här med att äta rätt! Nu ska jag baka chokladbollar, så det så! Ska köra på ordentligt med både bra kost och motion när jag blir bättre, promise!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0