GLAD!

Hejsaaan!
Känner mig bara så otroligt glad för just nu känner jag mig som en helt ny person. Har duschat, gjort hårinpackning, satt på mig riktiga kläder (jeans och linne) och fått på mig sminket! Har inte känt mig så här snygg på 2 veckor nästan :D Förutom att jag börjar tappa mina muskler och jag känner fettet långsamt börjar lägga på sig så känns det bra :) Jag, mami och bror tog en promenad förut och så har vi ätit pannkakor ♥ Snacka om att man blev mätt som en plätt! Ikväll blir det tacos, myyyyys! ♥

Puss ♥ //Emma







Kommentarer
Postat av: helene

sv: Japp det är mums! Ja det är sant :) Först går man ner ca 2 kg bara vattenvikt eftersom kroppen inte behöver behålla lika mycket vatten när man inte äter kolhydrater. En annan förändring när man inte äter kolhydrater är att kroppen bränner fettet på en gång, annars lagrar den fettet eftersom den bränner kolhydraterna i första hand. Jag förklarar lite luddigt:P Men du kan läsa på kostdoktorn.se han förklarar bättre :)

2012-01-15 @ 20:18:26
URL: http://eatinglchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0