GLAAAAAAAAAAAD!!! :D

Fick precis ett mail från Göteborgs fotbollsförbund om att jag har blivit rekommenderad till en NIU*-plats på Elitfotbollsgymnasiet i Göteborg :D Är så otroligt glad så jag sprang runt i hela huset! :D Fast det stog ju i mailet att det inte är säkert att man kommit in på den skolan man valt men det får man ju bara hoppas på! Gaahh jag är så glad bara, betygen är jag hyfsat säker på att jag kommer in på så :D:D:D Hade ju varit så otroligt kul att bli en av dem 20 som kommer in på Katrinelund :D Jag vet även att mina två kompisar fick samma besked så det är så otroligt kul! Nu ska det firas, yeeeeah!

Puss ♥ //Emma

Riktigt gammal bild på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0