Från toppen till botten!

När jag kom till träningen kändes inget konstigt coh jag började värma upp på motionscykeln, helt normalt? Jaja, sedan snackade vi lite om helgens cup som vi ska vara med i och sedan ut på planen och spelade. Det börjad med att kroppen var lite smått seg, därefter gick det över till att jag fick en ordentlig huvudvärk men jag fortsatte spela! Efter träningen var jag både snuvig, hade fortfarande huvudvärk, ont i öronen ner till halsen och jag orkade knappt lufta kroppen. Precis som om jag fick hög feber och öroninflamation kändes det som, läskigt! Hemma sedan mådde jag så jävla dåligt men mami gav mig en värktablett. Sedan gjorde jag mig en proteinshake innan jag gick upp och satte mig framför tvn med de andra. Just nu har nästan allt gått över förutom att jag fortfarande känner mig svullen i halsen, vad är det som händer? Blir nog att vila imorgon så de inte händer något mer sånt här läskigt :s Nu ska jag sova!

Puss ♥ //Emma



Dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Den svartvita porträttbilden är jättefin! :)

2012-01-17 @ 11:36:29
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0