Förbereder mig inför natten

Ja då sitter jag här i min säng igen då och skriver! Har inte haft feber på hela dagen så det känns underbart, har dock mått lite upp och ner. Från att vara pigg och orka saker till att gå och lägga sig på sängen och ha huvudvärk. Får bara hoppas på att jag inte får någon feber inatt för jag har det redan tillräckligt jobbigt då. Jag blir torr i hela halsen, täppt i näsan och drömmar massa konstiga drömmar. Det jobbigaste just nu är endå att man vill så gärna träna igen och när man ser att nästan hela facebook är fyllt med "dags för träning" eller "drar ig mot gymmet", jo asså tårarna bara kommer. Mamma fick ringt upp min mentor idag på skolan och det var verkligen en lättnad för mig. Hon sa nämligen att alt det här med skolarbetat kommer ordna sig och att jag nu några dagar skulle koppla bort det, och sen när jag mår bättre i alla fall komma till skolan i några timmar :) Ne nu får jag nog ta oh sova, det mår man bättre av!

Puss ♥ //Emma

Bilden livar upp den tråkiga texten, från när jag var i Malta på språkresa i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0