Uttråkad...

Hejsan!
Jag och Jessica gick upp 09:00 idag eftersom vi skulle ta tåget 10:30 till Sportlife. Vi körde bara kondition idag eftersom vi egentligen inte behöver så mycket mer muskler och för att vi har sån träningsvärk ;) Jag sprang 40min på bandet och körde sedan crosstrainer i 15min, gissa om jag var trött efteråt?! Nu är jag hemma och har nyss ätit lite lunch, händer ingenting annars här. Mamma har åkt iväg tillarbetet och här sitter jag och har inte ett piss att göra :( Fint väder är det ju i alla fall så det är ju bra i alla fall! Tänkte lägga upp bilderna från igår när jag och Jessica hade alla hjärtans dag mys.

Puss ♥ //Emma











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0