Tågolycka i Stenungsund

Goddag!
Dagen började med att jag kunde åka in till skolan med Jessica eftersom hennes mami kunde köra. Direkt på morgonen startade vi med nationella prov i svenskan, hoppas på det bästa :) När vi var klara med det hade vi inte lektion förrän 11:20 och då va det bara 2 lektioner kvar. Orkade verkligen inte den sista lektionen idag som var so, för det första fattade jag ingenting så jag och Jessica satt och larvade oss haha :D Efter skolan frog jag direkt till gymmet och solade, skönt med värme när det är så kallt ute + att jag vill vara lite brun imorgon när vi ska bada med klassen ;) Hände även en tågolycka idag i Stenungsund, usch säger jag bara :( Ni kan läsa mer här: http://gt.expressen.se/nyheter/1.2701809/ny-olycka-vid-jarnvagsovergang. Nu ska jag plugga matte, prov imorgon!

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0