Shopping sugen!

Skolan var as go idag och efter den drog jag och Jessica till gymmet och körde! Blev 40 min crosstrainer för min del och sedan körde vi båda 100 situps var och även 3x10 triceps armhävningar, härligt! :D Fick i mig lite mat när jag kom hem och sen så hade det kommit ut ett nytt Paradise Hotel avsnitt så jag var bara tvungen att kolla på det :$ Borde sätta igång och plugga lite både det ena och det andra men hade hellre velat kolla runt på massa kläder/smycken/skor osv på internet. Känner att det behövs lite nytt in i garderoben eftersom jag har en hel del som ska ut. Dock är jag så pank man kan bli just nu :( Som tur är blir det släktkalas för mig snart och dåå hehe MONEY!! :D

Ge lite tips på bra sidor där man kan hitta snygga kläder/smycken/skor för ett hyfsat bra pris!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0