Pluggkväll med Jessica :D

När klockan var runt kvart i 7 kom Jessica till mig för vi skulle plugga matte, och ja vi har suttit här vid matbordet sen dess. Hon har just nu precis gått hem men annars så har vi suttit här hela kvällen med matteböckerna och datorerna framför oss. Kan inte påstå att vi har jobbat mycket matte men vi har allt gjort en hel del tal. Spelade in lite roliga filmer, lyssnade på hög musik och va inne på facebook, hehe. Nu ska jag äta lite kvällsmat innan jag ska raka benen för imorgon ska vi bada med klassen! Är inte direkt glad för det men jag vill behålla mitt MVG och då är det värt det. Tack för en rolig kväll bästis! ♥

Puss ♥ //Emma

Bild på oss från i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0