Överstressad

God morgon alla söta!
Skrev ju lte om att jag var stressad igår och det blev bara värre och värre.. Det slutade med att jag var så stressad så jag fick panik samtidigt som jag grät för jag hade sån panik. Kanske låter konstigt när jag berättar detta men så var det! Imorse vaknade jag med både huvudvärk och att jag mådde illa så jag bad pappa sjukanmäla mig, kan bero på stressen jag hade igår vem vet. Jag satte klockan på 9 så jag inte skulle sova bort dagen utan vakna ganska lungt och kunna gå upp och äta frukost och så. Tänkte sätta mig med lite skolarbeten eftersom det blir ju inte bättre med stressen om jag struntar i det utan jag måste komma någonstan. Senare idag har vi ju bokat så jag ska åka in på Model House och bli fotograferad. Känns lite nervöst på ett sätt eftersom jag tycker det är lite obehagligt att ställa sig framför en kamera när någon man inte vet vem det är fotograferar. Hoppas på det bästa bara!

Länk till deras sida: www.modelhouse.se

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0