Pluggmys

Klockan 5 kom Liv hem till mig och vi ät lite mat som papi hade lagat innan han hade åkt iväg, riktigt gott bar det! När vi var mätta och glada satte vi oss och satte igång med pluggandet. Vi fick faktiskt pluggat fastän man kanske hade haft bättre koncentration om man hade pluggat själv, men mysigt hade vi det i alla fall. Vi drack kaffe och julmust och till det åt vi lussekatter, skultomtar, Rocky road och pepparkakor. En riktig tjockisdag helt enkelt! Förstår inte hur så mycket kan få plats i magen :o När hon sedan hade åkt hem fick jag pratat med min moster angående min engelska redovisning jag har på fredag och Japp klockan blev alldeles för mycket. 01:43 är klockan nu och min väckarklocka ringer 05:45 imorgon, jippie.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0