Jullov och jobb

Hejsan!
Igår var det julavslutning vilket innebar att vi fick gå till Burgården där elever och lärare sjöng. Därefter gick vi till klassrummet där våra lärare bjöd oss på julfika. När vi hade slutat drog 14 pers från klassen till Jensens och åt, skitbra start på lovet! Var dock kaos i Gbg pga av det som skett på Instagram. Klockan 14:30 var jag på jobbet och körde fram tills 23:00 vilket blir 8,5 timma och idag blev det hela 9,5 timma. Imorgon väntar ännu en arbetsdag, känns inte alls som jullov haha :) Gött med pengar!! :D

Min kost däremot går åt helvete! Har inte orkat bry mig ett piss och som det är nu hemma med flytt, bråk osv så har jag ätit bara för att allt har känts jobbigt. Skall investera mig ett gymkort nu i veckan, då jävlar!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0