Galet trött tjej

Helt sjukt vad jag var trött imorse. Höll på att somna på T&T lektionen. Som tur va fick vi frukost och jag fick i mig kaffe innan träningen började. Va tvungen att gå av efter halva pga mina benhinnor fuu!! Hemma har jag tittat igenom min tyska som jag har prov på imorgon, kommer inte kunna ett piss asså.. Tyska , vad är det för språk egentligen? :s Har hjälpt mami att packa hela dagen/kvällen kan man la säga. Har ätit extremt mycket också, tror det har och göra med att jag inte känner mig så bra inombords.. Allt detta med skolan, och flytten är otroligt jobbigt just nu.. Märker verkligen på kroppen att den blir större och ändå äter jag? Från pepparkakor och skumtomtar till allt möjligt som finns här hemma. Ska bli så skönt när vi väl har flyttat. Mindre än en månad kvar nu. Måste försöka ha lite kontroll över min kropp trots allt. Nu ska jag sova!

Puss //Emma

Vårt pepparkakshus som jag har garnerat och satt ihop :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0