Dags att klä granen

Hejsan,
Fotbollstuneringen idag i skolan var riktigt kul! :D En galet stor skillnad mellan tjejer och killar i fotboll måste jag säga :o Vårt lag kom 2:a, grymt!! På engelskan såg vi på film och pratade betyg så det var chill. Mattelektionen va vi på bara 5 min sen fick vi gå, så jag och Nicole drog till stan och tittade runt i affärer. Sista lektionen hade vi svenska innan vi slutade för dagen. Jag och Nicole tog det lugnt och satt och pratade på centralen innan våra tåg gick.
 
Hemma blev det tacos vilket gjorde mig på riktigt bra humör :D Har fortsatt titta på "Pearl Harbor" som är en sjukt bra film. Har inte ens sett hälften och vet redan att detta är min favoritfilm. Imorgon slutar vi skolan och det ska bli så otroligt skönt, taggad tjej här!! :D Efter det blir det fika med min gosiga vän Nicole :) Perfekt början på lovet! Skulle egentligen följt med henne hem också men blev inringd om jobb nu ikväll så det får bli en annan dag på lovet. Nu är det dags att klä granen med familjen samtidigt som julmusik spelas.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0