Blogg appen på mobilen funkar inte..

Hej på er mitt i natten kära läsare!
Anledningen till varför det inte har blivit något inlägg är därför att blogg appen på mobilen inte fungerar. Igår hände egentligen inget speciellt utan jag var på gymmet en stund på kvällen och sedan tittade jag på X-factor. Awa förtjänade verkligen att vinna tycker jag, riktigt duktig är hon. Inte så att jag tycker Benny på något sätt var dålig utan hans röst är ju helt otrolig, dock tyckte jag ändå att Awa var bäst.
 
Idag vaknade jag upp runt 09:15 för att jag inte kunde sova längre.. Kokade kaffe och fixade frukost till min mami och bror. Sedan skulle bror iväg på kalas och då passade jag och mami på att sticka iväg och sola solarium. Även fast man inte blir särskilt brun den första gången så får man ändå en fräsch nyans i hyn tycker jag. Har även funderingar på att köpa mig ett gymkort på Sportife, men är det verkligen värt det? Får ta mig en funderare på det. När vi hade solat klart åkte vi iväg till det nya glasscafét och fikade. Det blev en pajbit och efteråt en caffe latte. Ikväll har vi packat hur mycket som helst, och jag fick även bakat Rocky Road som jag la ut lite bilder på här under. Ska alldeles strax hoppa i sängen för ögonlocken går snart inte att hålla öppna längre..
 
Har en superduperrolig grej att berätta om. Jo det är nämligen så att mami fick ett samtal igår om att vi kommer få tillgång till bostadsrätten om 12 dagar bara!!! :D:D:D Känns så otroligt bra och jag är överlycklig! Gäller att packa som en galning nu ;)
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0