1 december

Hejsan!
Nu blir det äntligen ett litet inlägg från datorn och bilder ifrån min systemkamera. Tycker att bloggen blir roligare när bilderna har hyfsad kvalité men jag har tyvärr inte den tiden att fota med kameran, det är synd.
 
Idag vaknade jag upp runt 9 och åt en god frukost med familjen. Efter frukosten smakade jag faktiskt på min första pepparkaka detta året. Ni anar inte hur mycket jag har sett fram emot den ;) Hjälpte pappa ner med alla adventsljusstakar så nu börjar man få lite julkänsla i huset. Sedan satte jag faktiskt igång att börja packa ner mina saker i flyttkartonger, bara en månad kvar tills vi flyttar nu!! Det ska bli riktigt skönt att bo mer centralt. Är långt ifrån klar men har i alla fall börjat lägga ner sånt som jag inte kommer att behöva denna månaden innan flytten.
 
Begav mig ut på en joggingtur i detta iskalla men vackra vädret idag. Sprang 6 km på is och snövägar och både min rumpa och mina ben förfrös jag. Det var skönt efteråt i alla fall! Första glöggen med familjen blev det efter att jag hade fått duschat. Pepparkakor, glögg, mandlar, russin och ädelost är så himla gott tycker jag. Vad tycker ni? :)
Till middag blev det tacos, så nu sitter jag här och känns som att magen ska spricka. Jag äter alltid för mycket, att jag aldrig lär mig.. Oj detta blev ett långt inlägg, hoppas det var värt att läsa.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0