Toppen Emma!

Hela den här helgen har varit kaos. Från att ha ätit nästan bara sallad till att ha vräkt i sig massa skit. Ja, jag klarade mig helt enkelt att hålla mig borta från allt sött och jag har säkert gått upp mer än vad jag vägde från början.. Då är det bara att börja om igen då, duktigt Emma! Ifall du läser det här Jessica så skall du veta att du borde vara stolt över dig själv att du klarat dig så bra och inte gjort så som jag. Just nu känns det bara som att jag får skämmas i sommar och ha den här hemska kroppen. Valkar hit och celluiter dit, fett hit och tjock dit. Allt detta finner ni just nu på min kropp! Ne usch från och med imorgon (vet att jag har sagt detta många gånger) så är det inget mer sött o onyttigt! Tack o hej!

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: jessica

JAG ÄLSKAR DIG FINIS

2012-04-09 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0