J*vla benhinor!! :@

Tjabba tjena!
Resan hem från mormor gick bra, jag slumrade till lite då och då för jag var så sjukt trött. Hemma sedan fick jag slänga i mig lite mat innan det var dags att dra på träningen. 5 min var jag med på träningen kanske.... Vi skulle köra kondition och sprang då runt planen och nästan direkt kände jag i mina benhinnor. Nytt underlag ännu en gång som påverkar benhinnorna hemskt! Fick pratat med skadetränaren och nu blir det vila från att springa i en hel vecka, jag som har längtat så efter grästräningen :(

Imorse vaknade jag upp och var så varm och go eftersom jag somnade med mjukisbyxor, linne, tjocktröja och team sportia strumpor. Ville inte alls gå upp men som tur kunde jag ta det lugnt på morgonen eftersom jag tog moppen till skolan idag. Jag kan vara hemma i en halvtimme längre då så det är skönt, mindre skönt är det att åka hela vägen till skolan och frysa ihjäl... Jaja, nu har jag bara 2 lektioner kvar tills jag ska ta moppen till gymmet där jag antingen får köra crosstrainer eller cykla :) Bättre än ingenting! :D

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0