Äntligen!!

Så nu känner jag mig äntligen klar med kina arbetet som ska vara inlämnat imorgon. Blir förmodligen lite finjustering osv men annars så är det helt klart. Ikväll satt hela familjen ner framför tvn och mumsade på ost kex. Fyy vad onyttigt det är säger jag bara!! Visst det var jättegott men jag åt alldeles för mycket aja baja. Blir situps nu innan jag lägger mig och även lite annan styrka. Imorgon ringer klockan 06:30 för det är ny vecka igen då, härligt att vi bara går fram till torsdagen i alla fall :D Jag kör på med nya tag imorgon igen och eftersom skolan bjuder på inte så god mat denna veckan så blir det sallad för min del, toppen!

Puss ♥ //Emma


Kommentarer
Postat av: jessica

situps hjälper inte mot ost och kex hahahaha emma.. <3

2012-04-02 @ 07:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0